.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخريب بزرگ‌ترين استخر شنا در مازندران

بزرگ‌ترين استخر مازندران به دليل بي‌توجهي به مرمت و بازسازي آن تخريب شده و در معرض نابودي قرار گرفت. 
  
به گزارش فارس ، اين استخر كه جزو نخستين و بزرگ‌ترين استخر مازندران بود تا تابستان سال گذشته زير نظر جمعيت هلال‌احمر استان براي استفاده در اختيار شهروندان ساروي قرار گرفت.
به گفته مسئولان هلال‌احمر مازندران اين استخر با رعايت استانداردهاي بين‌المللي احداث شده بود و در گذشته نيز در اين مكان مسابقات ورزشي شنا، شيرجه و واتر‌پلو در سطوح استاني، كشوري و بين‌المللي برگزار مي‌شد و همچنين در فصل گرما نيز روزانه به طور متوسط هزار نفر از شهروندان مرد ساروي با كم‌ترين هزينه در آن به شنا مي‌پرداختند.
استخر جمعيت هلال‌احمر شهرستان ساري كه در گذشته يكي از مجموعه ورزشي خانه جوانان شهرستان ساري بوده به دليل روباز بودن، زنان قادر به شنا در اين مكان نبودند.
با تعطيل شدن غير منتظره اين استخر كه در اواخر تابستان به وقوع پيوست سرگرداني جمع كثيري از جوانان اين شهر را به همراه داشت و در همين رابطه قشر متوسط شهروندان ساروي به اجبار و براي رهايي از گرماي طاقت فرساي تابستان به رودخانه تجن پناه مي‌بردند كه تا‌كنون چند نفر از آنان به دليل نبود امكانات ايمني در امتداد اين رودخانه جان خود را از دست دادند.
از سوي ديگر عاملي كه باعث نگراني بيشتر مي‌شود اين است كه با تعطيل شدن نابهنگام اين استخر همه رشته هاي ورزشي مرتبط با آن نيز در آن شهر متوقف شده است.
بررسي‌هاي به عمل آمده حاكي از آن است كه مهم‌ترين دلايل تخريب و تعطيلي بزرگ‌ترين استخر مازندران بي‌توجهي به مرمت و تعميرات آن در طول سال‌هاي گذشته بوده است.
مسئول امور ورزشي جمعيت هلال‌احمر مازندران در اين ارتباط به خبرنگار فارس گفت: علت اصلي تخريب اين مكان ورزشي فرسودگي تدريجي تأسيسات زيربنايي آن كه به مرور زمان صورت گرفته، بوده است.
علي‌اصغر احمدي قلعه اظهار داشت: امروز به دليل تغيير ساختار اجتماعي كشور ديگر وجود استخر روباز زيبنده جامعه ما نيست و به همين منظور جمعيت هلال‌احمر مازندران در صدد است تا با تغيير نماي استخر آن را به استخر سرپوشيده تبديل كند.
وي ضمن اظهار تأسف از تخريب و تعطيلي غير منتظره اين استخر افزود: با تلاش و پيگيري‌هاي جمعيت هلال‌احمر استان اعتبار براي مرمت‌ و احياي اين استخر در نظر گرفته شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.